Чому комерційні банки дають кредити в умовах кризи?
author avatar
Эксперт рынка микрокредитов (МФО) в Украине и СНГ

Чому комерційні банки дають кредити в умовах кризи?

Кризові періоди в країні відображаються на всіх сферах економіки, в тому числі і на банківській системі. У цей час особливо гостро постає питання про проблематичне повернення кредитів від населення. І це стає серйозною причиною складнощів у повноцінному функціонуванні фінансових установ.

Які існують наслідки кризи?

Щоб відповісти на питання, чому комерційні банки дають кредити в умовах кризи, необхідно відстежити причинно-наслідкові зв’язки. Застій у сфері кредитних операцій веде до ряду неприємних наслідків:

  • Зменшення надходжень основних доходів, зниження фінансової стійкості й надійності, як результат – банкрутство і припинення діяльності;
  • Уповільнення кредитування інвестицій у розвиток економічної сфери України в наслідок неможливості акумулювати зовнішні і внутрішні фінансові ресурси;
  • Зниження обсягів прибутку для фінансових структур і вигідних пропозицій для позичальників.

А так як точно спрогнозувати кризу дуже складно, то ситуація відбувається несподівано для всіх: країни, банків і звичайних жителів.

Чому банки нав’язують кредити?

Незважаючи на деякі складності, що виникають як наслідок невизначеною економічної ситуації, банки роздають кредити населенню. І роблять це навіть більш наполегливо, ніж у благополучні часи. І ось кілька причин, які це пояснюють:

  • За допомогою нових вливань можна перекрити значну частину фінансових прогалин, що утворилися в результаті кризи;
  • Активна діяльність компанії підтримує зовнішню репутацію і дає розуміння надійності для співробітників;
  • Рух коштів дозволяє перекрити поточні операційні потреби як для зовнішніх операцій, так і для вирішення внутрішніх питань.

Звідси можна зробити цілком логічний висновок, що кредитування в кризові часи потрібні банкам не менше, ніж потенційним позичальникам.

Способи залучення нових клієнтів

Щоб відбувався безперервний процес діяльності, банки нав’язують кредити і вдаються до різних способів залучення потенційних клієнтів і стимулювання до періодичного повернення вже існуючих:

  • Телефонні дзвінки за допомогою спеціально навчених фахівців;
  • Мотиваційні електронні листи на тему, наскільки необхідний кредит готівкою у банку;
  • Проведення акцій і анонсування спеціальних пропозицій з хорошими знижками;
  • Запрошення на особисті зустрічі в офісі для обговорення більш вигідного формату співпраці;
  • Збільшення кількості зовнішньої та Інтернет реклами.

Саме в розрізі антикризової стратегії просування банківських продуктів з’являються фінансово вигідні пропозиції, лояльне ставлення до клієнтів і навіть іноді більш високий сервіс обслуговування. Ну, і спрощена система, щоб оформити кредитну картку теж.

Залиште свій відгук

Дякуємо за ваш відгук
Відразу після модерації адміністратором сайту, коментар буде опублікований

!!!
Перевірте чи правильно заповнені поля

Ответ пользователю

Ваша оцінка: