Віктор Павлик та Дядя Жора роздають кредити в Дінеро й Манівео
author avatar
Кирилл Молчанов
Эксперт рынка микрокредитов

Віктор Павлик та Дядя Жора роздають кредити в Дінеро й Манівео

У західній індустрії маркетингу і PR запрошення зірок для рекламних стратегій є абсолютно звичною справою. Ці люди користуються великою довірою у користувачів продукту і допомагають їм зробити правильний вибір. У тому числі, коли мова йде про грошові операції.

Нещодавно група американських маркетологів провела цікавий експеримент. Його суть полягала в тому, що ефективна реклама МФО для одного й того ж продукту була знята двома окремими способами. У першому з них були залучені моделі, що не володіють великою медійної популярністю, а в другій було прийнято рішення про використання зірок у рекламі: популярних шоуменів й акторів. Як і варто було очікувати, найбільшу популярність здобули саме ті відео-ролики, де потенційні споживачі продукту бачили обличчя улюблених героїв.

Складно сказати, чи результатами цього експерименту керувалися українські мікрофінансові організації в розробці своїх PR матеріалів, але фінансова інтернет реклама МФО Moneyveo і Dinero вже реалізована із залученням мега-популярних людей.

Як працює використання зірок у рекламі МФО?

Просування на телебаченні продовжує мати досить високі рейтинги, особливо коли зірки знімаються в рекламі. Багато споживачів керуються цією інформацією у процесі вибору того чи іншого товару/ послуги. І ніщо так не покращує результати PR-кампанії, як використання «лідерів думок». Тут розмова йде про медійних людей (приклади – ведучі, співаки, шоумени, режисери та ін.), Яких всі знають і дуже люблять за їх творчість.

« Віктор Павлік - це не тільки Ой, мама, шикидим »

Погодьтеся, що бачити участь зірок у рекламі – це, по-перше, додаткове задоволення. Плюс, такий формат просування продукту завжди викликає високий ступінь довіри у потенційних та існуючих клієнтів – якщо про це говорить людина такого рівня, значить товар дійсно хороший. Зірки в рекламі несуть в собі творче посилання і додатковий бонус для армії своїх шанувальників.

Приклади реклами фінансових послуг МФО в Україні

Найчастіше ми можемо помічати, що реклама фінансових послуг має формат банерів і відео-роликів. У них використовуються звичні фото, заманливі вирази, картинки й слогани. Відгук на таку пропаганду теж є, але він не завжди такий, яким би хотіли його бачити фінансово-кредитні компанії. За статистикою, найбільш популярними сьогодні стали міні-історії з зірками.

Віктор Павлик у рекламі Dinero

Ця мікрофінансова організація підійшла до розробки стратегії просування своєї послуги дуже креативно, і реклама фінансової компанії включає участь затребуваного українського співака Віктора Павлика. Уже кілька десятиліть поспіль він користується великою популярністю серед українців, мільйони людей щодня наспівують його відому «Ой, мама, Шикидим!».

  • Всі позики безкоштовно 0% на перший кредит
    Тіло кредита
    1 000 грн
    Комісія
    56 грн
    0 грн
    До сплати
    1 000 грн
    1й кредит
    300 - 10 000 до  10 000 грн
    Повторний Повторний
    23 000 грн
    Термін
    7 - 45 до  45 днів
    Ставка
    1.11 %
    0% на перший кредит Читати докладніше

І ось сьогодні Віктор Павлик у рекламі Дінеро виступає в несподіваному образі стиляги-репера, який одягнений в білосніжний одяг із аксесуарами з масивних ланцюгів і кілець. Його пісня в ролику весела й невимушена, заримована під тему необмежених можливостей щодо отримання грошових позик у Dinero.

Дядя Жора в рекламі Moneyveo

Ця людина – одна з найбільш затребуваних комедійних персонажів українського телебачення. Напевно, немає українців, які не бачили б його численні гумористичні шоу та телевізійні заходи з його участю. У багатьох публічних івентах (свята, номінації, весілля та ін.) він також виступає як усіма улюблений ведучий.

Представники кредитора анітрохи не пошкодували про те, що зйомки реклами Манівео пройшли з Дядей Жорою. Досвідченому акторові вдалося перевтілитися в кілька різнопланових персонажів і, у форматі жартівливого репу, розповісти про бонуси мікрокредитування в компанії. Дядя Жора в рекламі Манівео зробив все можливе, щоб спільна творча робота стала максимально успішною, і йому це однозначно вдалося.

  • 0,01% на перший кредит
    Тіло кредита
    1 000 грн
    Комісія
    85 грн
    0 грн
    До сплати
    1 000 грн
    1й кредит
    50 - 15 000 до  15 000 грн
    Повторний Повторний
    17 000 грн
    Термін
    1 - 30 до  30 днів
    Ставка
    1.7 %
    0,01% на перший кредит Читати докладніше

Реклама Манівео – яскравий приклад того, як яскраво й гарно можна розповісти про звичайні потреби українців і тут же запропонувати прекрасне рішення.

А що інші МФО?

Інші кредитні установи, напевно, теж знаходяться на стадії розробки ефективної стратегії розвитку цього напрямку маркетингу. Існує велика ймовірність, що найближчим часом ми зможемо спостерігати й інших зіркових гостей у рекламних роликах кредиторів.

Як Ви думаєте, які ще актори в рекламі Moneyveo та інших компаній можуть бути залучені? Кого саме з шоу-бізнесу або політики Ви хотіли б частіше бачити у паузах на телебаченні?

Залиште свій відгук

Дякуємо за ваш відгук
Відразу після модерації адміністратором сайту, коментар буде опублікований

!!!
Перевірте чи правильно заповнені поля

Ответ пользователю

Ваша оцінка: